mandag den 2. januar 2012

Rigtig godt nytår

Så er vi staret på et nyt år. Hvor blev det gamle lige af, syntes det gik alt for stærkt... Men sådan syntes jeg altid det er, især efter at børnene er kommet til.
 Jeg har arbejdet  hele weekenden her til nytår så ingen fantastiske kager eller madsymfonier. Det har jeg simpelthen ikke kunne overskue. Men god mad jo det fik vi, det var bare noget der var nemt at lave og desseret var færdigkøbt islagkage :-) ikke engang kransekage nåede jeg at lave, men det skal prøves når dette år når sin slutning, for da har jeg nemlig fri... jaja det har jeg allerede tjekket.... har arbejdet 2 nytårer i træk, så derfor ser jeg meget frem til at have fri :-)
 Nytårsforsætter, ja det er en undelig størrelse, hvem har egentligt fundet på det. Man finder på noget som folk er vildt oppe at kører over de første 4 måneder for derefter at give dem dårlig samvittighed resten af året.. må krybe til korset og indrømme at jeg også finder på noget, og ender med at ærge mig... I år har jeg da et par ( utroligt at man ikke bliver klogere men sådan er selvpinsel vel ;-)), jeg vil blive bedre til at holde styr på min økonomi, bugdet og sådan... Jeg skal have sparet op til mit højeste ønske, en lille fransk bulldog.


Jamen hvem kan stå for sådan en bandit. Jeg er simpelthen helt vild med dem, de er da for nusser ik :-). Men de er ikke billige, især ikke med stambog. Og ja ved godt at man ikke altid behøves stambog for at få en god hund, men nu har vi 2 gange haft hund hvor stambogen ville have været en god ting. Så det skal vi bare have.
Det andet forsætte er som sædvanlig at tabe nogle kilo, hvem ved, måske det i år skal lykkes :-)

 Det var lige årets første pip fra mig, håber I har passet på hinanden hen over nytåret og vil fortsætte med at passe på hinanden.

2 kommentarer:

  1. Hej smukke.
    Imponerende at du lige skal huske mig på din lækre blog, når jeg nu har lavet et "nytårsfortsæt"...men det ser dæleme godt ud! Tror da jeg har fundet den der skal lave kagen til en evt. barnedåb, for det har jeg da slet ikke tålmodighed til selv...
    Dine kort er da også bare rigtig flotte. Sykredsen må snart mødes igen, så der kan komme gang i os igen:-)
    Glæder mig til at følge din fine blog...tror da jeg overvejer sådan en selv:-)
    Kram

    SvarSlet
  2. Hejsa. Ja velkommen til min ven.. Vil være meget beæret hvis der skal laves babykage :-) Og ja du må da starte din egen blog med alle dine kort :-) skal nok melde mig under din fane :-) knus

    SvarSlet