onsdag den 2. november 2011

Gab..

Hvor er jeg træt i øjeblikket... Hvorfor var det lige at man skulle stille på tiden, andet end for at ødelægge en ok rytme ???? HADER DET...
Her går det hele op i arbejde og familie lige i øjeblikket, orker næsten ikke at vaske tøj og alt det andet hverdags tamtam ( gjort bliver det dog :-) ingen unger i beskidt tøj her)
 Har en masse planer for kageting jeg gerne vil prøve, men der er ikke rigtig overskud... nu skal jeg lige have overstået en arbejdsweekend (arbejder både lørdag og søndag) så er der lidt fridage i næste uge... Har nogle kagerester der gerne skulle blive til romkugler, uhm elsker hjemmelavede romkugler... guf..
 Skylder desuden de kære voksne i børnehaven kage... host host kom jo lige lidt for sent i fredags til lukketid..host de lukkede åbenbart kl 1530.. hvilket da er vildt tidligt, ik... host  nå men jeg havde jo været til hobbymesse i fredericia, og det lange og kort ( og et vejarbejde) er at vi var sent på den.. Plejer nu altid at hent ungerne tidligt fredag, men regnede med at nå det til kl 16 hvor jeg mente de lukkede.. host så kl 1528 havde jeg en yderst venlig men bestemt pædagog i røret, der da lige ville høre hvem der hentede bølledrengen.. hmm gudskelov var jeg kun et par minutter væk... men men men det er sådan noget jeg altid har svoret på ikke skulle ske for mine børn... jeg er vel ikke alene vel?..
 Så de fortjener vel en kage, for 2 min overarbejde en fredag eftermiddag.... hmm det er vist en okay deal :-)
Skriver snart igen, pas på jer selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar