mandag den 31. oktober 2011

Halloween...

...Er egentligt en hyggelig opfindelse. Helt tossede er de amerikanere nu ikke altid, de forstår da at finde lejlighed til at feste :-) så derfor var jeg igår i køkkenet for at lave klamme troldefingre ( opskriften tyvstjålet fra et link hos den skønne Godte ) så den stor skulle have med i skole idag :-)
ja her er de så.. nu er det slut med store trolde i vores have :-)
Efter hvad datteren havde at fortælle fra skolen vakte de stor jubel :-)
De smage som vaniliekranse, neglen er en ½ mandel der er malet med pastafarve og vodka, efter bagning er de penslet med lidt kakaopulver... nasty...

I sidste uge blev det til et lille eksperiment, æblecupcakes.
Fandt en opskrift på hindbær cupcakes, brugte grundformen af den og tilsatte æblestykker istedet for hindbær og dryssede dem på toppen med kanelsukker... Uhm det var godt og pga af æblerne holdt de sig bløde længe... Skal prøves igen.

Var på hobbymesse i Fredericia hallerne.. Ih for søren alle det dejlige ting, dog ingen til kagernørder, hvilket falder mig for brystet.. Er kagebagnig ikke en hobby ??? og ville de ikke trække endnu flere mennesker til hvis nu f.eks Specialkøbmanden havde haft en stand der???... Måske man skulle forslå dem det... det eneste der havde lidt med "mad"at gøre var en bolsjestand.... Rigtig gode bolsjer dog :-)
Nå men nørder jo også med kort, så jeg var da næsten i den 7. himmel, fik noget dybt uundværdligt med hjem, syntes jeg da ihvertfald selv ;-) skal nok huske at få taget billeder af kortene og lagt herind.. Så I kan se rædslerne... haha ej de er fine nok men man kan såmen snildt finde dem mere kreative, men jeg hygger mig, når jeg nu ikke kan bage hele tiden :-)

Nå men til vi snakkes ved :-) pas på jer selv ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar