onsdag den 19. oktober 2011

For søren da...

.... nu er det også for længe siden...
Utroligt som tiden går... Nå men der har været en masse at rive i, har gang i den store julekort og til/fra kort produktion, min svigermor har lagt en ordentligt ordre ind, så derfor har jeg ikke nået herind :-) men bedre sent end aldrig, ik..
 Nu har jeg fået mit nye kamera, jubii, og det virker :-) det er et lille Canon fundet i Ellos til billig penge..
Er i gang med at kage/sukker nørde til min venindes mand 40 års føsdag... De bestilte 2 kager en coca cola og en tuborg kage... Og når mor nu er igang alligevel, så bliver det nok også lige til en lille overraskelse også.. Kan jo ikke lade vær.
 Tænk at der er nogen der gide have mine kager jubii, hvor blev jeg bare glad... Men men men I får ingen billeder endnu, det er jo en overraskelse til dem, men lover at billederne kommer straks efter weekenden :-)
  Det bliver en travl weekend, 40 års føsdag lørdag og søndag skal vi til barnedåb, hvilket jo er en fantastisk hyggelig opfindelse..
  Vil lige nævne en dejlig net butik, Specialkøbmanden.dk, amenaltså genial.... Kom til at købe en masse dejlige ting jeg lige absolut stod og manglede.. host host, ja eller det kommer jeg ihvertfald til.. helt sikkert... Fik købt en lille bøtte med sølv dust, hvilket jeg skal bruge til den ene fødselsdagskage, en udglatter til fondant, det er et must... små juleudstikker, fordi de var så ensomme at de måtte hjem til mig at bo... æske med rød,grøn,blå glitter drys, altså så er udstikkerne ikke alene....bogstavecutter er jo bare en ting der skal være i en kagenørds bagekasse :-) nå jo også lige nogle sukker blomster ( de var på tilbud, så det var jo dumt at lade vær) og små lyserøde hjerter til at drysse på kager, jamen altså de passede jo sammen med blomsterne, så alt i alt en masse absolut nødvendige godter. :-)
   Nå men over and out for denne gang, skal nok vende tilbage meget snart.
Pas på jer selv derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar