fredag den 9. december 2011

Pip pip

Jo jeg er her stadig :-) Syntes bare ikke altid døgnet har timer nok...
Julen er jo over os og her bliver der også julet og bagt. Indtil videre har vi nået at bage og spise :-) brunkager og vaniliekranse... Det simpelthen noget af det bedste der findes.. Min brunkage opskrift er tyvlånt fra Krudtugler og Kanelsnegle.... Vil tror at der næsten ikke findes noget hjem med børn der ikke ejer denne bog :-) den er fantastisk og giver dejligt mange fif og gode ideer. Vaniliekransene er fra bogen Lauras Køkken, som nok også findes i de fleste madglade kogebogs sortiment...

Nå men til noget andet... har opdaget den kanal på fjernsynet der hedder TLC (der er rimlig ny for os).. Men der sender de to programmer, som jeg syntes er rigtig gode.. Den ene er Cake Boss... OMG.. det handler om et bageri ejet af Buddy og hans familie med italiensk afstamning... Forresten hvorfor er det lige at sådan nogle altid lyder som om de lige er kommet fra deres "moderland" med accent og fagter, til trods at de er 2 -3 generations amerikanere !!!!! 
Nå men accent eller ej de laver nogle virkelig virkelig virkelig flotte fondantkager , det er helt vildt faktisk... har set dem lave en rodeotyr, jeps det var det og den kunne squ vippe... en gigantisk badesandal der vel var 2 meter lang...  og hele byen fra sesamstrasse incl de mange forskellinge figuere se evt her :
http://www.youtube.com/watch?v=gdDTUzmf1rU

Det andet program er What not to wear.... Her får en heldig kvinde hjælp til at finde tøj der virkelig passer til hende og ikke ligner det lort hun normalt får trukket på. Ville så meget ønske at de kom forbi min adresse :-/ syntes ikke altid ( læs aldrig) det er særlig nemt at finde tøj jeg føler mig super tilpas i. jo måske lige de 2 første gange, men så får den der lillle store stemme i mit hovede overtaget og så er det ikke pænt til mig mere... hmmm er der andre der også har sådan en stemme.. hader det faktisk...

Nå men nu vil jeg smutte ud og finde tøj, amen selvfølgelig ik, til den julefrokost jeg skal til i aften...
Kan i passe på jer selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar