lørdag den 23. juni 2012

Sankt Hans

Her i huset når vi aldrig nogle steder Sankt Hans aften, af den grund at min mand har føsdag :-)
I år har jeg haft noget at se til her op mod denne dag. Jeg har lavet min første dåbskage :-) venligst ønsket af min gode veninde. Jeg har haft fri hænder, dog har farverne været aftalt og at de ville gerne have en vugge på toppen og 2 etager. Jeg er netop blevet færdig med den :-) og jeg syntes den er flot.. Men der kommer ikke billeder af den endnu, da det er en overraskelse så i morgen eller mandag, skal jeg nok lægge nogle ind :-)

Men da jeg nu var igang med at lave kager, så lavede jeg også lige en lille af rest bundene til gemalen, hvilket han bestemt ikke har noget imod :-)
Og da det jo er Sankt Hans, så er den derfor inspireret af dette :-)


Den er lagt sammen med 2 mudcakebunde og 1 lysbund, fyldet er tobleronecreme og pære/hyldeblomst mousse. Overtrukket med Funcake fondant, pyntet med Royal Icing og chokolade vafler som brænde...
Jeg syntes den er blevet meget god og den var nu nem at lave, når man nu lige havde hele kagerodebøtten fremme alligevel :-D

I forbindelse med al den her kagebagning har jeg været på indkøb efter nye ting jeg absolut ikke kan undvære :-)
Åh hvor jeg dog elsker at sidde og vente på posten, det kan ikke gå hurtigt nok. Jeg har det som et lille barn der har fået julegaver før tiden :-) I LOVE IT :-)
 Det hele har stor set også været afprøvet i løbet af ugen :-)

Nå men god Sankt Hans til jer der kikker forbi og husk I er altid velkomme til at smide en kommentar til mig :-)
Pas på Jer selv, vi snakkes inden længe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar